czwartek, 27 czerwca 2013

Rozdział 8 .

/Oczami Justina,/ 


Ups... ......
musiałem to powiedzieć , nie chcę żeby żyła w kłamstwie , ale jej mina nie wskazywała na zadowolenie .


Jessica : Ale .. Jak too ? Ja , Ty, M&G , Czat , Bieber ... Nie nie nie , to nie może być prawda

Ja :  A jednak . Wszedłem na czat , tak z nudów , swoich danych nie ujawniłem , bo było by tak że 7584378734 mln dziewczyn by do mnie naraz pisało  albo Hejterzy robili by mi przykrość , ale zacząłem pisać z Jess17 , która mi się spodobała . Jestem pewny chodź Cię mało znam , że nie jesteś tą która ma na moim punkcię obsesję , ani tą która mnie nienawidzi jako piosenkarza , jesteś Miłą skromną dziewczyną .

Jess : Tak , ty też mi się spodobałeś przez czat jako przypadkowo Justin ... Jako Justin Bieber też mi się podobasz  < i nie tylko mi >   ale znamy się krótko , jesteś gwiazdorem , wiem jaką masz osobowość , nie jesteś chamski , zadziorny ani nie ufny , ale jesteś GWIAZDĄ ! Masz trasy koncertowe ?!

Ja : Poznamy się bliżej , a trasy koncertowe ... nie martw się , mam narazie " wolne " przez miesiąc , gram tylko 3 koncerty , jeden tutaj pod koniec twojego wyjazdu , a  dwa u nas w mieście , więc spokojnie

Ja : Tak , alee .....Ja chcę pow.,... Położyłem jej palec na ustach , włożyłem frytkę do ust i pocałowałem ją w czoło - musimy już iść , mieliśmy wolny lokal tyko na 30 minut - wstałęm i podałem rękę mojej przyjaciółce

Jess : Jesteś moim marzeniem Justin ale co teraz ?

Ja : Czy zostaniesz moją dziewczyną ?  - Nieśmiało zapytałem  ,

Jess : Tak , ale ...
Złapałem ją w talii przyciągem do siebie i dałem głęboki pocałunek w usta , Ona zarumieniła się

Ja : Chciałem to zrobić dawno dawno temu , a teraz zmykaj do swojego pokoju dobrze ? Ja przyjdę po ciebie jutro popołudniu , ale narazie nie ujawniajmy się wszystkim

Jessica : Dobrze , Okej nikt nie będzie o niczym wiedział , Pójdę Już ,
- Otuliłem ją i pomachałem , patrzyłem za nią dopóki nie zniknie mi z pola widzenia

TAAKKK !!!!!!! - Krzyknąłem
TAAAKKK !!!!!  TAAAKKK !!  

Co się tak drzesz ? - Rzekł Kenny który wyszedł zza rogu
Jess została moją dziewczyną !!! - krzyknęłem
Ta z czatu ?! - Zapytał Kenny

Taaak !!! - Szczerząc się powiedziałem  


Gratulacje !!! :) a teraz chodz juz stąd , bo jutro masz wywiad - Powiedział Kenny i wziął otulił me barki 

Bożę Dziękuję Ci - Powiedziałem !

_______________________________________________________________________________
To 8 rozdział ,  9  będzie po 10 lipca ^_^ Dziękujemy za wyświetlenia . POZDRAWIAM <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz