czwartek, 6 czerwca 2013

Rozdział 6.

/ Oczami Justina / 
Obudziłem się po 11 , w końcu dzień wolny . Zadzwoniłem do Chaz'a : 

Ja: Siema , jakieś plany ?
Chaz : Tak , zbieraj się będę u ciebie po 12
I połączenie zostało zakończone .
Tak jak Chaz kazał zebrałem się , zjadlem śniadanie , była już 12 , wyszedłem przed dom , gdzie przed chwilą Chaz podjechał swoim czarnym Rolls Royce'm .

Pojechaliśmy do najlepszego klubu w Las Vegas  " MIX "
Byliśmy już na miejscu , wchodząc do środka po drodze spotkałem Paris Hilton i Ekipe z New Castle . 
Po wejściu do Klubu do Chaza podeszli jego znajomi , więc ja w dobrym nastroju usiadłem na skórzanej kanapie obok baru poprosiłem o dużego mocnego drinka , dostalem go , siedząc i popijając drinka patrzyłem na Lasery , dym , i ludzi , gdy nagle dość "wycięta" dziewczyna podeszła do mnie i usiadła koło mnie prawie zasypiając , wyglądała na taką co miała już dużo facetów .. Wzięła mnie na parkiet .
Ok pomyślałem , zatańczyłem z nią , usiadłem z powrotem , a ona zaczeła się o mnie ocierać 
Eeee ??? Co to ma być ? No ale co ? Jestem Chłopakiem więc uległem , na chwilę , bo przed sekundą pomyślałem o Jess , odepchnąłem pijaną dziewczynę na bok , dobrze że ona nic nie zdążyła nic zrobić , Uff .
Wybiegłem do toalety , krzyknęłem KOCHAM CIĘ JESS ! 
Odreagowałem , ulżyło mi , wyszedłem z WC , gdzie ludzie patrzyli się na mnie jak na idiotę , którym byłem , bo zakochałem się w dziewczynie z interentu a nie umiem jej tego powiedziec , bo nawet jej nie znam . 
Wróciłem na salę i usiadłem na innej kanapie :) 

/ Oczami Jess / 

Było po 19 , mama zawiozła mnie do babci , która mieszkała na końcu miasta , bo właśnie u babci dziś nocowałam , i rano od niej idę do szkoły . Jeden z Plusów być u babci , więcej Luzu , mniej Spiny xD 
Byłam już u babci , był wieczór więc pierwsze co babcia kazała mi wziąć prysznic , przebrać sie w piżame , zjeść dwa tosty z serem , i odrobić lekcję . Po godzinię wszystko to zostało przezemnie wykonane , więc mogłam wyjść do pokoju gdzie spałam , weszłam na czat Justin1994 był dostępny , ale miał status nie przeszkadzać a opis  Impreza trwa , Napisałam tylko Dobrej zabawy , i poszłam spać

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
To w tym tygodniu , ostatni rozdział , w następnym tygodniu pojawi się 7 rozdział ! 

1 komentarz: