czwartek, 6 czerwca 2013

Rozdział 5. 2/2

~ Oczami Jess

Było już po wszystkim , wróciłam do domu , wpadając do mojego pokoju myślałam nad Justinem Bieber'em
czułam że skądś znam ten chaarakter , lub mi się zdawało , no bo proszę was ! Ja zwykła dziewczyna i coś ten tego z Justinem Bieberem , no Hahahahaha , 3 razy Nie normalnie xd .
Rzuciłam wszystko na łóżko , prysznic już na mnie czekał , a następnie ciepła kołdra i wrażenia po tym jak to fajnie było mieć  M&G i zostać OLLG <3 

Od razu po M&G przed wyjściem z Areny , Alice zrobiła mi zdjęcie w wianku , tak na pamiątkę :)
Leżąc już w łóżku włączyłam Facebooka , Twittera i czat .

~ Oczami Justina


Było późno , bardzo późno , było po koncercie .
Jessica , piękna dziewczyna , którą poznałem przez internet , poznałem .. Hah -_- to za dużo powiedziane , nawiązałem zwykłą znajomość internetową , dziewczyna która jest fanką Justina Biebera , była na jego koncercie , a on głupi wybrał ją na OLLG , bo serce mu tak mówiło , a ona miała jeszcze M&G - spotkanie i zdjęcie z nim za kulisami . Znałem ją od dziś , widziałem ją , widziałem ją ponad 3 godziny (cały koncert i M&G ), przez internet znałęm ją zaledwie ponad miesiąc , przez czat wydaję się miła i idealna , nie wiadomo jak to jest naprawdę ale się chyba ZAKOCHAŁEM .
Jessica , nie wie kim naprawdę jestem , wie tylko że Justin z Las Vegas , wie tylko bardzo drobne szczegóły o mnie , to że wie o mnie dużo nie znaczy że mnie zna ,a ja chce to zmienić .
Jak zareaguje że ja to Justin Bieber ? Ucieszy się że Justin Bieber na nią leci ? Będzie zła na mnie że jej od razu nie powiedziałem ? Będzie się cieszyła że ją Wylansuje ? Czy może wogóle wyjedzie i zmieni dane osobowe ? Bóg tylko wie. !

Położyłem się na łożku , zły ale i zadowolony ,że ją zobaczyłem . 

Jess17 dostępna !

Ja ; Hej , nie śpisz ?
Jess17 : Nie mogę zasnąć po tym jak spotkałam Justina Biebera
Ja : Wow ! I jak wrażenia ? Jaki on jest ?
Jess17 : Było cudownie , Przystojny <3 ,  Zdolny , i uczuciowy chłopak ;) Inny niż go opisują w mediach , chciał mi już coś powiedzieć , pewnie coś co mówi każdej na M&G , ale nie zdążył
Ja : To bardzo dobrze że ci się podobało , wiesz wydaje mi się że chciał ci powiedzić coś ważnego , bardzo ważnego
Jess17 :  Hmm... o czym ty ?? ... Skąd ty możesz to wiedzieć ?
Ja: No nie wiem , tak tylko sądze  < Ta kurwa nie wiesz -- powiedział mi głos w głowie > .. !
Jess17 : Mam taki piękny wianek i wogóle , no ale było i minęło , było cudownie
Ja : Jaki wianek , Pokaż ?!! :) 



Jess17 : Ok, nie ma poroblemu  < wysyłanie pliku >  ----->
 Boże Święty , Jaka ona jest Cudowna
Ja ; Jesteś Piękna , Eyehmye ,... To znaczy wianek , eyeyhem , to znaczy i ty i wianek :)
Jess17 : Oj , dziękuję :) A ty kiedy wyślesz mi swoje zdjęcie ?
Ja : Chcę aby mój wygląd i moja osoba była niespodzianką dla ciebie  , jak się może kiedyś spotkamy
Jess17 : Ojej :C No dobra , nie nalegam ;)
Ja : Nie wiem czy będziesz zadowolona , czy z nie smaczona , mną na zdjęciu , no i na żywo też .
Jess17 : Nie jestem materialistką , więc nie patrze specjalnie na wygląd :) więc bez obaw , bądź sobą :3

No 
kurde no poprostu Ideał , Ideał  , Ideał


Jess 17 : A może wyślesz mi swoje zdjęcie ? Może jednak :)
Ja : <wysyłanie pliku > ----------------> No proszę Bardzo Masz :)
Jess17 : Haha , jeżeli jesteś odrobine podobny z charrakteru i wyglądu do Pana który jest następny , biorę Cię :)
Ja: Hahah nie no to tylko taki żart z tym zdjęciem  < kolejne kłamstwo > , oo to ja chyba nie mam u ciebie szans :)

Jess17 : Wiesz co ?! Muszę już kończyć :)
Ja : No ok ok ;c , rozumiem .
Jess17: Papapa :*
Ja : Dobranoc :*

I takimi słowami po takiej konwersacji skończyłem po koncertowe xd pisanie z dziewczyną mojego życia .
Zamykając laptopa zastanawiałem się jakie to życie jest <cenzura xd >                              

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dziękujemy wam za odwiedzanie naszego bloga , mam nadzieję że podoba nasza strona , dziękujemy za wyświetlenia , ja już zaczynam pisać kolejny dział :) Jest możliwość że będzie jeszcze dziś , nawet za 2 godzinki ;) Bo dziś mam faze na One Internet Love <3 Pozdrawiam :3  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz