środa, 29 maja 2013

Rozdział 3.

~Rozdział 3~
/Oczami Jess/

..... Dryń,dryń,dryń - zadzwonił budzik.Była 7 rano,byłam strasznie niewyspana i zmęczona a przede mną sprawdzian z Geografii.Zwlekając się z łóżka poszłam do łazienki,zabierając po drodze miętową koszulę,czerwone rurki i bieliznę.W łazience wzięłam szybki prysznic,umyłam zęby,ubrałam się i powolnym ruchem zmierzałam na dół do kuchni.
-Dzień dobry Skarbie .! - zawołała moja mama która właśnie wlewała mleko do miski.
Smętni odmachałam jej i uśmiechnęłam się,po czym mama podsunęła mi miskę z płatkami.
-Zjedz szybko i się pośpiesz czekam w aucie.! Masz 10 minut.
-Tak jest.! - mruknęłam i włożyłam miskę do buzi. Po 10 minutach włożyłam swoje czarne vansy i wraz z ciężką torbą wyszłam z domu.Wsiadłam do auta,mama ruszyła w stronę szkoły która była 12 minut drogi stąd.

/Oczami Justina/

Justin,ej Justin.! Wstawaaaj.!!!
 Musimy być za 2 godziny u twojej mamy.! 
- Kurwa , co jest ! - zerwałem się z łóżka . 
Scooter obudził mnie , krzyczał na mnie , a na dodatek przed odwiedzeniem mojej projektantki musiałem jechać do mamy , a właściwie po nią , bo miała jechać z nami doradzić mi co mam wybrać .
Wybrałem ubranie , włączyłem prysznic , a chłopcy przygotowali mi śniadanie . 

Z grymasem poszłem do łazienki umyłem się , ubrałem i na żelowałem włosy i poszedłem  na śniadanie. Gdy skończyłem już jeść , założyłem na siebie granatowe vans'y , Wyszedłem z domu do auta , wtedy wszyscy już na mnie czekali . Pojechaliśmy po mamę . Mama czekała po domem , wsiadła . 
- Hej Justin .! <Cmok > - pocałowała mnie w policzek. 
- Mamooo !! , Cześć ! :) - odwzajemniłem pocałunek . 
- Cześć chłopcy - rzekła mama . 
- Dzień dobry !- odpowiedzieli .
Pojechaliśmy do Lisy , mojej projektantki , gdy byłem już u niej , wybrałem losowy strój i po 15 minutach wyszliśmy stamtąd . 
Pojechaliśmy z mamą do naszego rodzinnego domu , a Scotter i Kenny pojechali coś załatwić . 

Gdy byliśmy już u mamy położyłem się w salonie i odpaliłem MTV . Następnie włączłem mój laptop , Jess17 nie była dostępna . Przypomniałem sobie że dziś pisze sprawdzian z Geografi , napisałem jej : " Powodzenia :) ". 
/Oczami Jess / 
Byłam już  w szkole , ostatnie chwile nauki , bo zaraz sprawdzian . - Zadzwonił dzwonek , weszliśmy do sali , usiadłam w 3 ławce i dostałam kartkę . Po 40 minutach oddałam już kartkę i był koniec lekcji .  - Jessico , pozwól na momencik . 
- zawołał mnie nauczyciel .
- Czy uczyłaś się na ten sprawdzian ? 
Przełknęłam ślinę ! - Taak ?! 
- Hmm , całkiem nieźle ci poszło , Gratuluję , możesz już iść . 
- Dziękuję i do widzenia . - odpowiedziałam i wyszłam .

 Po 13:00 wyszliśmy z Alice , poszłyśmy do domu . 
Była 13:50 gdy weszłam do domu , nie było nikogo , nie miałam też pracy do domowej , a jutro sobota - Jupi !!! :3 
Ucieszyłam się . Od razu położyłam plecak , nakarmiłam rybki i zeszłam do salonu . 
Włączyłam TV i Laptopa , Odwiedziłam Facebooka i Twittera , obok wyświetliła mi się wiadomość z czatu od Justin1994 : Powodzenia :)  Ooo , jak słodko *_* - Wyszeptałam . 
Chłopak był dostępny więc zaczęłąm rozwowę : Ja : Cześć ... 

Justin nie odpowiadał , więc się nie narzucałam . 

/Oczami Justina / 

Spałem , ale nagle usłyszałem dźwięk wiadomości , spojrzałem , Jess17 do mnie napisała : 

Ja : Hej , Spałem i nie słyszałem jak do mnie piszesz . 
Jess17 : Ojej :c , Przepraszam ,    
Ja : Heh :3 , nic nie szkodzi , jak ci poszło na teście ? 
Jess17 : Ooo , Dobrze 
Ja : Doszły ci powodzenia ? 
Jess17 : Doszły mi , Pomogły mi . 
Ja : A co prb ? Jak tam ? 
Jess17 : Ja odpoczywam i czuje się ok , a ty ? 
Ja : Piszę z tobą i czuje nie dosyt :) 
Jess17 : Czego ? 
Ja : Ciebie , chcę cię zobaczyć ;) 
Jess17 : Wiemy o sobie , kilka rzeczy, a co do wyglądu są zdjęcia :D 
Ja :  No ale wiesz xdd , Jakiej muzyki słuchasz ? 
Jess17 : Hmm , bardzo lubie Justina Biebaraa , a co ? A ty ?
     O Kurdę - pomyślałem . 
Ja : Aha , też go lubię ;) 
Jess17 : To bardzo dobrze , a to moje zdjęcie . 

 - Jaka piękna - pomyślałem . A na dodatek to moja fanka . 
Ja : Jesteś bardzo , Jesteś Beliebers ? 
Jess17 :  Dziękuję , to znaczy bardzo lubie Biebera , ale nie mam szału na jego punkcie . Jest bardzo Przystojny , zdolny i bardzo dobrym człowiek . 
Wyślesz mi swoje zdjęcie ? 
Ja : Też tak myślę jak chodzi o Biebera , Yhmh,  Jak chodzi o zdjęcie ,to narazie nie mam akutualnie żadnego swojego zdjęcia ale to przy okazji następnym razem . Ok ? 
Jess17 : No ok ,ok :3 
Ja : Ale mam co nieco z Justina B. xdd 
Zanim się obejrzałem było już po 20:00 
Ja: Niestety muszę już kończyć :c
Jess17 :  No , ja też muszę już kończyć , idę wziąć prysznic  ! 
Ja : Kolorowych snów :) 
Jess17 : Dobranoc :) 

Wyłączyłem laptopa i poszłem pod prysznic . 

1 komentarz: