środa, 22 maja 2013

Rozdział 1.

~Rozdział 1~

/Oczami Jess./

Była sobota,nagle obudziłam się bo usłyszałam jak dzwoni mi telefon.Odebrałam dzwoniła moja dobra kumpela Alice i zaczęła gadać coś o jakimś chłopaku i że coś tam przez internet go poznała.Kazałam jej wpaść i wszystko opowiedzieć,miała być u mnie za 15minut,więc poszłam wziąć szybki prysznic po jego skończeniu ubrałam się w Jeansy i biały T-shirt.Ledwo co zdążyłam pościelić łóżko bo nagle do pokoju wparowała Alice.Powiedziałam żeby usiadła i zaczęła opowiadać o tym kolesiu.Dowiedziałam się że poznała go na internetowym czacie i długo ze sobą rozmawiali,wydało mi się to fajne.!Kumpela zaproponowała mi kino ale stwierdziłam że nie dam rady bo muszę pouczyć się na sprawdzian z Geografii,był to ostatni sprawdzian przed feriami zimowymi,nie mogłam się ich już doczekać bo miałyśmy wyjechać Alice na 2 tygodnie w góry.Alice poszła do domu a ja wpadłam na pomysł żeby przed nauką Geografii założyć sobie konto na tym czacie o którym tak dużo mówiła Alice.Weszłam na jego stronę klik-łam  "załóż konto" a po chwili zastanawiałam się jaką sobie dać nazwę,stwierdziłam że dam po prostu Jess17,17 dlatego że miałam tyle lat.Po jakiejś minucie byłam już zalogowana i na pulpicie wyskoczył napis "Jesteś zalogowana/ny możesz już pisać z kim zechcesz"Kliknęłam na kogoś kto nazywał się Justin1994,i rozpoczęłam z nim rozmowę.

Ja: Hej.! ;)
Justin1994
: Cześć,jak się masz?

Ja: Dobrze nawet bardzo dobrze xd
Justin1994: :)
Ja: a ty?
Justin1994: Ja?! Świeetnie.
Uśmiechnęłam się sama do siebie że tak w miarę szybko nawiązałam z kimś kontakt.Po kilku sekundach na pulpicie otworzyło się okno że Justin do mnie napisał.
Justin1994: Może nie będziemy pisać o samopoczuciu xD Napisz mi coś o sobie.!!
Ja: A co chciałbyś wiedzieć ??
Justin1994: No to może najpierw ile masz? i jak masz na imię?
Ja: Jessica i mam 17lat,a i byłabym wdzięczna gdybyś nie pisał do mnie Jessica tylko jak już coś to Jess.
Justin1994:Yhhhmm.. Ok, Jess ;*
Ja: No to kolej na rewanż mogę zadać ci kilka pytań.?
Justin1994: Jasne,pytaj a o co tylko zechcesz.!!
Ja: Ok, no to może na początek ile masz lat?
Justin1994: 19 ;-)
Ja:  Yhhhmm, to następne pytanie jaki masz kolor włosów ?
Justin1994: A co to za pytanie..??. Myślałem że chciałaś dowiedzieć się czegoś o moim charakterze.! Ale jak by co to jestem ciemnookim brunetem. ;)
Ja: Dziękuję za odpowiedź.! , ale nie martw się już wiem sporo o twoim charakterze.!
Justin1994: Tak a niby co ?
Ja: Że jesteś bardzo wybuchowy xd
Justin1994: Haahahaha, bardzo śmieszne .! ;)
Ja: Muszę już kończyć Pappa ;)
Justin1994: Papa, mam nadzieję że do jutra ;))
Ja: Ja też xd
Potem wylogowałam się, spojrzałam na komórkę była już 21:30. O Jezu tak dużo czasu minęło.No trudno ale tak dobrze mi się z nim pisało..!Włączyłam sobie TV i akurat szedł jakiś film,ale był strasznie nudny i nawet nie wiem kiedy ale zasnęłam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oto jest pierwszy rozdział.! Drugi będzie niedługo zapewne jutro ;).
Jutro będzie oczami Justina ale nie tylko.!
Potem akcja rozgrywa się szybciej <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz