czwartek, 23 maja 2013

Rozdział 2

~Rozdział 2~

/Oczami Justina/

Właśnie skończyłem pisać z niejaką Jess17,tak dobrze mi się z nią pisało a to pewnie dlatego że nie wiedziała że jestem tym "Justinem Bieberem",tylko po prostu myślała że jestem zwykłym chłopakiem który ma 19lat.Potem Scoot zawołał mnie na próbę poszedłem na nią,trwała z jakieś 2godziny.Po próbie padłem na łóżko zmęczony i tak zasnąłem.Obudziłem się następnego dnia,popatrzyłem na zegarek była 11:30 ale nie przeszkadzało mi to bo dzisiaj nie miałem żadnej próby,wywiadów ani spotkań z fanami.Więc miałem cały dzień dla siebie.Z ciekawości wszedłem na czat zobaczyłem że Jess jest dostępna więc postanowiłem do niej napisać.
Ja: Hej ;) Fajnie że jesteś dostępna.!! xD
Jess17: Cześć :)
Ja: Co robisz.??
Jess17: Leniuchuje a ty.?? ;P, a ty co rb ..?
Ja: Hahahaha, ja też.!
Jess17: Mogę się zapytać gdzie mieszkasz.?
Ja: Jasne obecnie mieszkam w Las Vegas ale często się przeprowadzam.!
Ja: A ty gdzie mieszkasz.?
Jess17: Też w Las Vegas.
Ja: To fajnie,mam nadzieję że kiedyś się spotkamy xD
Jess17: No... może kiedyś ;*
Uśmiechnąłem się sam do siebie z myślą że może kiedyś ją zobaczę i porozmawiamy razem na żywo.
Ja
: A tak wo gule nie zapytałem się ciebie czy chciałabyś się ze mną spotkać .?

Jess17: Chciałabym cię lepiej poznać,i wtedy zdecyduję czy chce się z tobą spotkać.
Jess17: Ale jesteś na dobrej drodze xD
Ja: No to bardzo się cieszę ♥

/Oczami Jess/

Nie wiem dlaczego,ale bardzo lubiłam pisać z Justinem,może dlatego że tak dobrze się rozumieliśmy.
Justin1994: Nie mogę się już doczekać,jak już postanowisz się ze mną spotkać ;)
Po chwili kiedy przeczytałam tą wiadomość zorientowałam się że się zarumieniłam i poczułam motylki w brzuchu.
Ja: Oj... Justin nie bajeruj mnie już tak .! xD
Justin1994: Hahaha Jess skąd wiesz że miałem taki zamiar.!! ;p
Ja: Piszę z tobą drugi dzień a wydaje się jak był by to drugi miesiąc.
Justin1994: To dobrze czy źle .?
Ja: Dobrze ;)
Justin1994: Cieszę się.!!
Ja: Justin za często się cieszysz .! xD
Justin1994: Nie prawda.!, Nie przesadzaj już.!
Justin1994: Jess,wiesz co ?
Ja: Co?
Justin1994: Lubię cię.!
Ja: Cieszę się, ja też cię Lubię ;)
Justin1994: ;)
Ja: Przez to że tak długo piszemy dostane 1 z Geografii.
Justin1994: To leć się uczyć.!
Ja: Ok, to Papa ;**
Justin1994: Pa, mam nadzieję że do jutra ;*
Ja: Jasne ;)
Popatrzyłam na zegarek była już 15:30,postanowiłam że może wreszcie po uczę się na ten sprawdzian z Geografii.Próbowałam się skupić na tej pieprzonej Geografii ale nie dawałam rady przez tego chłopaka,wydawał się bardzo bardzo fajny.Zanim się obejrzałam była już godzina 20.Położyłam książkęi postanowiłam się iść wykąpać,i nadal będę myślała o tym chłopaku.!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Za nami już 2 rozdział mam nadzieję że się spodoba. Powoli już co raz bardziej się rozkręca. <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz