niedziela, 1 września 2013

Rozdział 10.!

   /Oczami Jess/ 

Poranny Budzik ! Godzina 9:00 ! Szybko zerwałam się z Alice z łożek , tak to dziś Justin Bieber , Justin Bieber mój chłopak - Justin Bieber ta znana gwiazda zaprosiła nas na wieczorne wyjście . 
 Z Alice mamy dwie łazienki w pokoju więc rozdzieliłyśmy się pomieszczeniami , ja wzięłam beżowo czarną łazienkę a Alice Czarno czerwoną :) 


Po 15 minutach wyszłam z łazienki  , wzięłam poranny prysznic i nałożyłam na siebie tylko tusz na rzęsy i zeszłam na śniadanie do hotelowej restauracji , gdzie czekała na mnie Alice . 
Przysiadłam na krześle przy stoliku.

/Oczami Justina./
O 6:00 rano sesja ? :O
Niestety tak ! Rano zebrałem się i zaspany poszedłem na nową sesje do ADIDAS NEO 



Sesja skończyła się po 16:00
Przyjechaliśmy z ekipą po sesji do naszego hotelu , nie zapomninając o Jess i Alice z którymi się 'umówiłem' dziś wieczorem , kupiłem im po drobiazgu . 
Godzina 16:43 , zadzwoniłem do obsługi restauracji "MAX" aby opróżnili całą sale z natrętnych paparazzi którzy nie wiem skąd wiedzieli o tym że będę tam dziś o 18:00 , Poprosiłem też aby nasz stolik był pięknie przygotowany . 
Zebrałem się moim ferrari do restauracji  , aby wszystko wcześnie zobaczyć ale najpierw zadzwoniłem do Jess .

Ja: Halo ?! Kochanie , co tam ? Szykujesz się z Alice już ? 
Jess : Hej , dobrze , tak szykuję się już 
Ja : To świetnie ! Słuchaj przyjadę po was o 17:50 Czekajcie przed hotelem , muszę kończyć 
Rozłączyłem się i pojechałem do "Max'a" 

/Oczami Jess/ 
Gdy Justin do mnie zadzwonił serce stanęło mi w gardle i ciarki przeszły po ciele , miło usłyszeć jego głos , teraz jeszcze prędzej zebrałyśmy się z Alice bo zostało mało czasu tylko 30 minut , Alice ubrała się po swojemu , a ja ubrana w Beżowo biało Granatową sukienkę i czerwone Converse'y złapałam za torebkę i zeszłam pod wejście . Alice do mnie dołączyła :)
Justin przyjechał po nas , ojj jest punktualny , To fakt było dokładnie o 17:50 
wsiadłysmy do auta na tylne siedzenia a on nie odezwał się nawet słowem ! Nie widziałysmy go ponieważ byłyśmy oddzielone od kierowcy czarną szybką.
Po 8 minuatch byłyśmy na miejscu Drzwi się otworzyły , Justin podał rękę Alice , pomagając jej wysiąść z auta , Ze mną zrobił to samo ale pocałował mnie jeszcze w policzek i rzekł : -"Cześć kochanie ! " 
Poczułam ciarki na sobie i się uśmiechnęłam . 
Punktualnie o 18:00 weszliśmy do reatauracji . 

Minęła godzina , byliśmy już  najedzeni i nasyceni miłą rozmową , wtedy Justin ..... 

/Oczami Justina / 
 Wyciągnęłem dwa pudełeczka , jedno większe drugie mniejsze . Odłożyłem je na stół wstałem i podszedłem do Alice 

- Proszę , wstań Alice 
Ona wstała, wzięłem jej dłoń i ją ucałowałem podarowałem jej małe pudełeczko ze srebnymi kolczykami . 
Ona zacisnęła to w dłoni 
- To za to że bardzo cię lubię , ale też za to że jesteś przyjaciółką najlepszej dziewczny na świecie .! Przytuliłem ją 

Wskazałem ręką na kelnera który podszedł do Alice i wyprowadził ją do auta .

- A teraz ty , chodź moja księzniczo - rzekłem i powiedziałem to do Jess ; chwytając ją za rękę i wyprowadzając na otwarty taras gdzie zaczęło lekko muskać płatkami śniegu . 
- Już niedługo koniec "naszego " zimowego wyjazdu , poznaliśmy się przez internet , poznałem cię bliżej , zakochałem się w tobie , jesteśmy parą , teraz chciałbym ci wręczyć ten diamentowy naszyjnik , i to ....

* Pocałunek * 

Poszliśmy do auta i wróciliśmy do hotelu .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wakacje , Wakacje , Wakacje i po wakacjach , Szybko Minęły , Ja/My w tym roku do gimnazjum , dlatego rozdziały będą dodawane w dłużyszym okresie niż co 10 dni może co 2 tygodnie jak się wyrobimy , treningi , nauka i dom więc nie będzie dużo czasu na tworzenie rozdziałów ! ale coś da się zrobić

Teraz długo oczekiwany 10 rozdział po wakacjach !
Przy okazji 1/09 więc powodzenia w szkole !

~~Karolina .

P.S
Zapraszamy ;



~~Karolina i Julia !
<33 

2 komentarze:

  1. Świetny zapraszam na http://love-dj-o2.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny rozdział i proszę dodaj następny kocham to opowiadanie zrobiło się bardzo ciekawie nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału <33

    OdpowiedzUsuń